Menu

[FACEBOOK]古惑仔Online “教學”

July 21, 2008 - 偽科學鑑證

基本玩法及教學

先有facebook account(廢話)再去以下link裝application
http://apps.facebook.com/street-wars/

一開波你乜都冇,最好做下任務同搵同伴,可以搵到錢買到裝備同升經驗。如果你乜都冇,就咁打人,好易輸。但當你同伴多(詳情到同伴篇),即使你其他數值低,你都好易贏。

做任務會扣體力,唔夠體力做唔到任務。
開戰(即係打人)會扣生命同精神(贏同輸都係1點),當你重傷同昏迷(比人打到昏迷會扣經驗值),或者精神唔夠,你都打唔到人,人地都打唔到你。(請往療養篇)

療養篇

當你生命、精神或體力數值好低,唔駛驚,每過五分鐘,數值都會升返。

生命+5 精神+1 體力+1

你等唔切可以邀請facebook的朋友做同伴,無論佢接唔接受,都即時有得加一些數值,但以上三項,每邀請一個人,只有一項增加。

另外邀請係有限制,通常一日只可以邀請二十至三十人。

會員Jetaime Aussi提供
[好似係下午三點左右 invitation quota會recover]

裝備篇

裝備對你做任務好有用,你睇返邊樣需要買就得,冇用就賣走佢(原價一半賣走),因為有d裝備每小時收費。

記得買左裝備,要裝落自己度,你個人數值先會增加,但做任務就唔一定要你裝上身,總之你擁有個裝備就可以。

心得篇 升級後應提升什麼數值

建議新手先加體力,因為往後做任務體力要求較高,對做任務升級有重大幫助。

攻擊力及防禦力(但防禦太低,比人打到昏迷會扣經驗值)作用不大,假如你好多同伴的話。

生命及精神就視乎喜好。

總結:先加體力,其他你鍾意加就加啦!

同伴篇

同伴越多越好打,所以要搵同伴,過程如下:

升add左佢做friend=>古惑仔Online=>我個同伴=>同伴邀請 (0)=>選人

人地唔接受你邀請都有生命/體力/精神數值加,人地接受仲會有錢收。

心得篇 點賺快錢

1.盡量加體力,做任務方便少少
2.見到水魚唔好放過(即係打贏有好多錢俾你個d,詳情請往查人名打人法)
3.有錢放落銀行,雖然要手續費,但你收埋左,人地打你都拎唔到你錢
4.買地盤,但同種類的地盤越買越貴,你買第一個球場可能$2000,但買到第8個,已經要$3600

查人名打人法(水魚都適用)
例如你想打Chan Siu Ming(唔係你friend或者唔識都得),就用搜尋打Chan Siu Ming,響result個度搵Chan Siu Ming,右click「新增為朋友」,然後按內容睇link(或者你指住link都睇到),記低link最後個連串number,然後將下面條link 既12345678改做Chan Siu Ming個number,如果佢level同你差距唔大,或者佢未重傷/昏迷,你就可以盡情打佢!

http://apps.facebook.com/street-wars/details.php?id=12345678

呢個post會間唔中分享水魚=.=”

Q&A

Q:點解我打贏人,但冇錢?
A:因為佢將錢放晒入銀行

Q:點解我高level過佢,但我輸?
A:因為你柒到冇朋友,唔該你快d搵同伴

Q:點解人地可以改頭銜?
A:11lv就可以改

引用 [翼高] 的文章 – 第 198 頁 #2962
更新 (2008-07-14):
1. 新增20級以上的高級裝備。
2. 玩家不能攻擊等級相差5級的其他古惑仔!
3. 設定了同伴上限,暫定是500個同伴,玩家仍然可以無限增加同伴的數目,但與其他古惑仔開戰時,只有最強戰鬥力的500個同伴會列入計算之內。

http://apps.facebook.com/street-wars/update.php

教學from http://www.beautyexchange.com.hk/revamp/forums/read.php?4,4363879

Tags: