Menu

處女新婚初夜[18+]

June 30, 2008 - Forum Archive, 偽科學鑑證

有一對新婚小夫妻,在初夜裡,新娘子對老公講:「老公仔,你知啦,我仲係 處女,對性o既o野都唔係好識,不如你講解俾我聽,好唔好?」 「老婆仔,梗係得啦…不如咁,我叫你o既私處做『監房』,我o既私處就叫做 『囚犯』,做愛即係張個囚犯放入監房裡面。」 講完後佢o地就開始第一次洞房。做完後,老公躺在床上,滿足地在微笑。 無幾耐,老婆輕輕推推佢o既枕邊人:「老公仔,個囚犯走甩o左喎!」 「咁樣啊,等我捉o番佢入佢先!」 之後佢o地做第二次,做完後,老公走o左去拿事後煙食。 支煙食o左無幾啖…佢老婆可能初嘗禁果,好享受做愛o既滋味,笑淫淫咁對老公講:「老公仔,個囚犯又走甩o左呀!」 個老公腳軟軟走回床上,試著努力咁去再一次滿足佢老婆仔,祇可惜有心無 力,搞o左好耐都唔係好掂,麻麻地咁完成o左第三次,已經成個人散晒,死得咁樣。 完事後馬上抱頭睡。點知佢個老婆仔又輕輕咁推佢:「老公仔,個囚犯又再一次走甩o左。」 老公擰轉頭,大叫:「大佬呀,佢又唔係終身監禁!」